לקויות למידה

לקויות למידה

"הלמידה היא אמנות הידיעה כיצד להשתמש בשכל הישר לתועלתך."

ג'וש בילינגס

אם עניתם בחיוב על השאלות הללו, הגיע הזמן לתת לילד שלכם את הטיפול הנכון, שיקדם אותו בלימודיו ובחייו ויקנה לו בטחון ודימוי עצמי גבוה !

עליכם לדעת, שכמו שהמח שולח הוראות לגוף כך הגוף יכול לעורר באמצעות תרגול את המח.

אנחנו נולדים עם ראיה תלת ממדית בעוד האותיות והמספרים נוצרו יותר מאוחר והם בראיה דו ממידית. טיפול בלקויות למידה בשיטת רביב מעבירה את ילדכם מראיה תלת ממדית לראיה דו- ממדית.

ניתן בעבודה בשיטת "רביב" לעזור לילדכם להתגבר על לקויות הלמידה.

ככל שילדכם יגיע יותר מוקדם לטיפול, כך יש סיכוי יותר טוב ליצירת מסלולים המתאימים ללמידה במח שלו ולא נצטרך לתקן את מה שכבר קולקל. העבודה מלווה בהנאה ותרגילים דרך הגוף.

שיטת רביב עמה אני עובדת, צומחת במהירות כאחת הגישות הנוירוקוגניטיבית המרתקת ביותר לפיתוח ותיקון כישורי קשב ולמידה בקרב ילדים ומבוגרים בארץ ובעולם.

שיטת רביב מפתחת את הנתיבים הנירולוגיים, המאפשרים למידה טבעית. השיטה ממוקדת, מהירה ויעילה במיוחד.

  • דיסלקציה – ילד המתקשה בקריאה.
  • דיסגרפיה – ילד המתקשה בכתיבה.
  • דיספרקסיה – ילד המתקשה מוטורית.
  • דיסקלקוליה – ילד המתקשה במתמטיקה.
  • אימון זיכרון – מתקשה לזכור.
  • קשי בריכוז ומיקוד.
  • אוריינטציה מרחבית – לא מסתדר עם שינויים.
  • ארגון וזמן ילד של הדקה ה-90.
  • חוסר במיומנויות ארגון כלליות – ילד המתקשה בסדר וארגון.
  • ניהול מתח – נתקף בחרדות למידה ואף בבחינות.
  • הפרעת קשב – ADHD.
  • תקשורת בינאישית – לא לומד לקח, מציק, אין לו חברים, מבודד, לועגים לו וכדו'
  • תקשורת תוך אישית – אינו מודע לעצמו.
  • קשיים התפתחותיים – לא מספיק מפותח לגילו מנטלית..

דר' ג'ון ריצ'ר, יועץ ופסיכולוג קליני במחלקת הילדים בבית חולים "ג'ון רדקליף" באוקספורד- אנגליה, אמר בראיון לעיתון DAILY TELEGRAPH.

"מה שאני אוהב בשיטת רביב זה שהשיטה בודקת לאן הילדים הגיעו מבחינה התפתחותית ומהמקומות האלו, עובדת איתם ולוקחת אותם קדימה: הרעיון הוא לבנות מחדש מיומנויות שהילד לא פיתח אותם."

"בני היה בטיפולה של המאמנת טליה המאירי ישי במשך כחצי שנה. בני אובחן כבעל הפרעת קשב וריכוז והתקשה בביצוע משימות הלמידה בכתה א'. באמצע שנת הלימודים התחלנו את עבודתנו עם טליה. טליה עבדה עם בני בקליניקה, בשיטת רביב, והדריכה אותנו להמשך עבודה בבית. תוך מספר שבועות ניכר שיפור משמעותי. תחילה ראינו קפיצה משמעותית ביכולת הקריאה ובהמשך שיפור משמעותי בקצב הכתיבה ויכולת הריכוז. בנוסף ליעילות טיפול ותרומתו לקידומו של בני, ברצוני לציין את גישתה המקצועית והרצינית של טליה, שלוותה ביחס חם ורגיש, וסבלנות רבה, לכל אורך הדרך. אני ממליצה בחום לכל הורה לילד בעל הפרעת קשב וריכוז, או לקות למידה לפנות לטיפול אצל טליה"
טילי רביבו
מרצה אקדמאית

מלב אל לב - קן לשינוי