השגת תובנות מחיים קודמים

השגת תובנות מחיים קודמים

“אם תמיד תנסו להיות נורמלים אתם בחיים לא תדעו כמה מדהימים יכולתם להיות.”
מאיה אנג’לו

תהליך NLP לשחזור גלגולים קודמים אינו חוקר את ההיסטוריה ואינו בא להוכיח דבר וגם אינו מתעסק במיסטיקה. התהליך מתמקד בכיוון הטיפולי וזה לא משנה מתי הגלגול היה אלא:

האם האירוע שופך אור על חייכם הנוכחים ?

האם זה יכול לעזור לכם בפתרון הבעיה ?

בתהליך NLP לשחזור גלגולים קודמים יש יתרון של מרחק וחוסר חיבור. אתם בעצם נמצאים במקום של השקפה, אתם משקיפים על התמונה, אינכם חלק ממנה, מה שמאפשר לכם לראות את הדברים מבלי לחוות אותם בגופכם. עמדת המשקיף נותנת לכם חופש לדמיון מפני שאתם משוחררים מהגוף. בחיים הקודמים יש ספק אם זה "אני" או לא. אין הזדהות גופנית עם הגוף שהיה אז ולכן זה מקל.

תהליך NLP לשחזור גלגולים קודמים עומד במבחן התוצאה. ההתמקדות הנה בתועלת ובעזרה לפתירת בעיה, שקיימת היום ולכן אין זה משנה אם זה היה או אם אתם ממציאים או מדמיינים. גם אם אתם ממציאים סיפור, תוך כדי הסיפור הוא נעשה "חי". העבודה הנה עם תת המודע שלכם, שעוקף את המודע. כשאתם נמצאים בהרפיה זה מאפשר לכם יותר להתבטא כי אין ביקורת ושיפוטיות ברגע שהתחברתם לסיפור. עיקר התועלת בתהליך של שחרור גלגולים הנה הבנת ההקשרים. סיפור שמבהיר משהו שיש לכם בחיים האלה.

ברגרסיה של החיים הקודמים בד"כ אתם עוברים מקיצוניות אחת לשנייה. רואים הרבה הפכים או קיצוניות (שמן – רזה) אך יכולות גם להיות הקבלות בין חיים קודמים וחיים נוכחיים.

ההבנה יוצרת שינוי. יש בזה פוטנציאל – משהו מרפא. צריך להתייחס אל זה כמו עוד זיכרון ילדות.

הדמיון תמיד בא להגיד לכם משהו. תהליך של חיים אחרים לפעמים מוציא אתכם מתקיעות ומאיר לכם דברים נוספים. חוסר השיפוט מאפשר לחיים הקודמים להגיע אליכם דרך תת המודע. הסיפורים של הגלגולים קשורים לחיי יומיום ואי אפשר לתכנן את הסיפורים מראש. החיבור של הגלגול שלכם והמטרה שלכם מפליאים כל פעם מחדש. אתם למדים להרפות – לשחרר שליטה. הבעיה יכולה להיפתר רק כאשר אתם ברגיעה. ההבנות הכי גדולות מגיעות מתוך רגיעה.

מלב אל לב - קן לשינוי